12:16

Godmorgon ! eller ska man säga Goddag ?

Idag är det lika tråkigt väder som det har varit hela veckan, blää ! Det finns inget att göra när det är regnit och blött, bara sitta inne, och vad kan man göra inne om inte sitta vid datan och kolla på tv ? Efter typ 20 minuter av att bara sitta och glo på tvn och undrat vad vi ska göra fick jag reda på att pappa och min bror ska åka in till väsby centrum och kolla lite. Så jag och agnes ska följa med dom och gå runt eftersom att vi inte har nåt bättre för oss, haha. Vi har dock inte kommit på vad vi ska göra resten av dagen , men det problemet får vi ta itu med senare. Igårkväll kollade jag och agnes på Harry Potter tre, och jag trodde jag hade sett den , men det hade jag inte, jag menar även fast man inte tkr om Harry Potter så ska man ju iaf ha sett alla filmerna, det ingår liksom, det är som en regel: Ska ha sett alla Harry Potter filmerna.
Så, nu har jag sett den och ikväll ska vi se fyran, som jag tror att jag inte heller har sett.

Jag lägger in en bild på den ena Kaulitz brodern idag. Harebra Hej !


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Gratisbio har varit populärt länge men dom flesta är nog medlemmar vid det här laget. Nu har dom startat en ny sida Gratis makeup där man får presentkort på kicks genom att besök sidor och liknande. INTE svårt. GÅ in här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397 så kanske du har ett presentkort som är påväg i morgon

2008-08-07 @ 12:22:47
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: agnes

gaaash ! tom är verkligen snygg på den bilden :D<3 puss på dig gmn

2008-08-11 @ 17:56:34
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0