back to hell.

Igår var somsagt första skoldagen och den var helt ok, vi jobbade inget utan hade upprop och snacka om vad vi ska göra i sjuan osv, sen slutade vi klockan ett, skönt! Och idag var en helt vanlig skoldag, känns som om jag har gått i skolan i flera veckor, och att det var jätte länge sen sommarlovet var.. Jag har väl helt enkelt kommit in i rutinerna, haha. nej men det funkar väl, hoppas jag. Jag kom hem och har inte gjort så mkt sen dess, bara tagit det lungt , hehe. Men jag har inget mer att skriva nu, förutom att jag är ledsen att min design är så ful och tråkig, men det är bara för att jag inte vet hur man gör.. haha men förhoppningsvis så ska charlotte hjälpa mig på rasten imorrn. hadetbra, åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0