Bloggpaus

Hej käraste blogg.

Jag har inte skrivit på några dagar för att jag inte har orkat eller velat, en liten tillfällig paus kan man kalla det. Jag och Agnes åkte in till the voice vid halv sex typ, det var fullt på tåget, men som tur var träffade vi Agnes kompis Erica, så vi satte oss vid henne. När vi kom in till centralen tappade vi bort Erica så vi fortsatte mot kungsan. Innan det köpte vi varsin Ben&Jerry's och dom var verkligen värda pengarna. Aldrig har jag ätit så god glass. Men iaf, när vi kom till kungsan försökte vi hitta en skaplig plats där man hörde bra och såg stora skärmen. Men vi hittade inget, så agnes passade på att ta lite kort på skärmen eftersom att vi inte såg nånting på scenen. Vi orkade inte slösa våran tid där, så vi gick till rockzone och prövade Bill Kaulitz tröja som han själv har designat. Den kostar 699kr så jag får nog spara ett tag eftersom att det är så  mycket annat jag måste köpa. Iallafall sen gick vi till plattan och satte oss på emo trappan och lyssnade lite på musik. Sen började vi dra oss hemmåt, och ja - nu är vi äntligen hemma. Imorgon har jag och agnes inte planerat nåt särskilt men vi ska antaglien tona hennes hår. Sen på kvällen ska jag till min moster och hennes familj, det ska bli kul att träffa dom ! Jag sover hos agnes inatt igen och det har jag gjort snart en vecka, eftersom att förra veckan sov vi hemma hos mig. haha, vi är verkligen oskiljaktiga ;-) / åsa


Juste, kom precis på att imorgon ska jag och agnes åka och kolla på när min brorsa spelar amerikansk fotboll (?) , det ser jag framemot. Haha ! Jag tkr dom ser så muppiga ut med deras stora axel skydd och hjälmar, och extremt slimmade byxor.  Hadet bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0