happyhappyhappy

Nu e jag skit glad, för charlotte hjälpte mig lite att fixa med bloggen som ni ser, fint va ? :D asså tokio hotel menar jag, det kallas kärlek! haha. men hon ska hjälpa mig lite mer, så ska jag byta bilder till ÄNNU snyggare på dom! hö-hö! och en till grej jag är skit glad för är att min dans börjar ikväll, disco dans! hehe, jag linn och shirley gick på det förra året också , nu ska agnes börja också, så det blir ännu roligare! och igår när min bror kom hem från skolan sa han att han ska få åka till turkiet i november, jag är skit avundsjuk, för i våran skola (det brukar inte vara så) så ska några från nian åka till turkiet och vara där typ i en vecka och gå i en skola där och bo hos en turkisk familj, lite scary eftersom att man inte känner familjen man ska bo hos, och i ett främmande land, men jag antar att det är säkert. hehe, iaf så skulle dom som vill åka dit skriva en sida på engelska om varför dom vill dit, typ att det vore en upplevelse med helt annan miljö, och att det vore spännande att se hur dom bor och hur det är i skolan osv. hehe, så min brorsas "uppsatts" var såpasst bra så han ska få åka dit. En tll kul grej är att i april nästa år ska en turk komma till min familj och bo i en vecka eftersom att dom gör typ samma sak som i våran skola, också det lite scary, men det kommer bli as kul, förutom att jag kommer behöva snacka engelska hela tiden, som tur är är jag ganska bra på engelska , så det kmr nog att ordna sig! Det har inte hänt så mkt idag, inget mer spännande förutom att jag antagligen ska få undersöka mig snart och se om jag har dyskalkyli eller inte. aaaaah läskigt. Hela jag är hyper just nu eftersom att jag är så glad, det kanske kan funka bra senare på dansen eftersom att det brukar gå fort på disco dans :) hadet bra / en glad åsa

hejdå, byebye, tschüss, adios & ciao. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0