Hellu !

Idag har jag och agnes varit i stan en snabbis, jag har äntligen köpt mina nagellack, men utöver det har vi inte köpt något annat än godis och en loka. Egentligen ville vi pröva på glassen Ben&Jerry's eftersom att många har sagt att dem är jättegoda, men vi hittade inget ställe där vi kunde köpa det. Eller jo, ett inne i stan men där var dom onaturligt små och på pressbyrån, men vi var ju liksom på fel sida om pressbyrån eftersom att den ligger inne på stationen. Svårt att förklara menmen. Sedan gick vi iaf in i massa butiker och vi gick in på Bengan's skivbutik och det kändes verkligen speciellt, eftersom att mina drömkillar har varit där inne, Tom&Bill ! Det var verkligen ett speciellt "moment" för mig. Sedan gick vi in på Rockzone och hittade massa coola saker ! Sen tog vi tåget hem mot älskade *host* rotebro. Och nu sitter jag framför tvn med datorn iknät och agnes duschar. Harebra hej !

Om någon vet nåt som kan vara bra att veta om man ska pierca sig eller vart man kan göra det där det är bra och hygieniskt men inte för dyrt och dom tar in tolv åringar, så skriv gärna ! :-) Här kommer en bild på både Tom och Bill eftersom att dem båda är otroligt snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0