Tisdag, haha

Jag skrev inte igår trots att vi satt vid datan nästan hela dagen (?) .. Haha, iallafall, igår drog jag och agnes till stinsen för att bara kolla på kläder osv. Jag hittade en skinnjacka - äntligen, på carlings , den var skitsnygg. Ska ta med mamma dit och få den när jag har jobbat lite mer med matte. Orkar inte förklara varför jag måste jobba med matte på sommarlovet, kan bara säga att det är nödvändigt eftersom att jag inte är den smartaste när det gäller matte.. I förrgår kväll hade jag och mamma en liten diskussion om piercing och det, och det slutade med att hon gav med sig! Så i september efter att fotbolls säsongen har tagit slut ska jag pierca mig i vänstra (?) ögonbrynet och i navlen. Det var tillomed mammas förslag att jag ska pierca mig i naveln. Haha! Så nu är jag överlycklig, bortsett från att Bill & Tom driver mig CRAZY! (Ni fattar vad jag menar?) Sen fick jag och agnes reda på för nån minut sen att Tokio Hotel uppträdde hos Conan O'Brien fem över tolv igår kväll. FAAAAAAAAAAAN! Också jävligt irriterande att vi missade det ! Jag har skrivigt en liten lista på vad jag ska köpa när jag har skaffat ihop pengar, och jag måste ha över 2000 kronor för att jag ska kunna köpa allt. Men om jag fjäskar upp för mamma kan jag alltid få nåt. He he.

Igårkväll satt jag och agnes och tog massa bilder från google och youtube på Bill och Tom så nu är jag laddad och redo att lägga upp massa heta, snygga, sexiga och söta bilder på Kaulitz i mina blogginlägg. Här är en på Tom . Harebra Hej !

Btw, lyssna på denna underbara röst Quindon Tarver - Everybody's Free ! http://www.youtube.com/watch?v=gvkGeltKg78


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tom är läskigt fin! Synd bara att han är föör smal, det ska vara lite att ta i ;] grr

2008-08-05 @ 15:27:19
URL: http://cinodor.blogg.se/
Postat av: beautyangel

Var med och tävla om en header på min blogg.



Take care (:

2008-08-05 @ 17:39:48
URL: http://beautyangel.blogg.se/
Postat av: åsa

Jag vet, jag älskar honom, och Bill !

Skit samma att han e smal, dom e så HEEEEEEEEEETA! :D

2008-08-05 @ 18:52:06
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0