seg söndag

Hej allihopa !

Jag hatar det här vädret, man blir så slö och deppig. Iallafall var jag och Agnes och kollade på när Björn spelade amerikansk fotboll, han spelar i Arlanda Jets, och dom mötte typ Västerås tror jag. Arlanda Jets vann såklart , med typ 56 - 6 tror jag ;-)  Men det regnade lite smått så det var irriterande , annars var det kul, mycket ögongodis, YUMMIE !
Men dom ser så himla roliga ut när alla i sitt lag ställer sig brevid varandra, och motståndarna ställer sig mitt i mot, så springer dom bara på varandra och krockar, allt slutar med världens böghög, väldigt kul, men skrattretande, haha.
Jag sitter iaf framför tvn med datan iknät i agnes föräldrars säng, jag och agnes sitter och kritiserar reklam också haha. Vi hörs antingen ikväll eller imorgon !       Fuuuuck, skolan börjar på tisdag. usch ! /åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0