byebye smr lov 08

Idag är det sista dagen på sommarlovet. Skolan börjar imorrn, och jag vill verkligen inte tillbax ! Ser inte fram emot läxor och tidiga mornar. Sen tyckte mamma att jag ska gå på läxläsning, det är när man går till en liten grupp och får extra hjälp med läxorna, mamma tycker jag är för slarvig med mina läxor och att jag inte gör dom ordentligt. blablabla..
JUSTE! jag och agnes satt och kollade på MTV på You Wish och vi satt och hoppades att Tokio Hotel skulle komma med, eftersom att vi hade röstat på mtv. Men vi trodde seriöst inte att dom skulle komma med. Men så såg vi helikoptern och hörde helikopter ljudet ibörjan av Monsoon, och skrika as högt! hahah. Så vi satt och sjöng med hela låten och var väldigt nöjda, så tack mtv för att ni tog med dom! :) Jag gick upp vid ca halv nio imorse och är faktiskt förvånad över mig själv att jag klarade det eftersom att jag somnade vid ungefär tre igårkväll. Sen ringde agnes och vi drog in till stan en snabbis och köpte presentkort till hennes syrra på american apparel, det fanns jättefina kläder där, när jag har fått in lite pengar kanske jag åker in dit , hehe. sen åt vi på kära mcdonalds och sen stack vi hem typ. innan det gick vi förbi och kollade i rockzone, agnes köpte även några "knappar" på punkshop på tokiohotel, jag ska också köpa sånna snart när jag får ett tillfälle. haha. Igår hade vi trevligt hos min moster med familj där vi åt middag och pratade mkt, min kusin ska till usa igen och plugga och simma ännu mer (han är simmare), så vi sa hejdå till honom osv. Men nu ska jag och agnes äta lite glass och bara slappa. har träning senare men jag kmr vara för deppig för att gå på den pga skolan imorrn. usch! Aja hadet bra åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0