lördag 2 / 8

Jag och Agnes drog hem från landet igår för Agnes började känna sig sjuk så när jag kom hem sprang jag ett varv i spåret sen duschade jag osv. Och idag gick jag upp och kände att jag var på joggnings humör så jag sprang ett varv idag igen sen har jag badat lång bad, eftersom att det har regnat och varit tråkväder hela dagen så har jag bara suttit inne. 

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag vill pierca mig i tungan. Obcervera ordet vill, för jag kommer aldrig att få pierca mig i tungan förrns jag bli 18, tror jag. Iochför sig är jag bara 12, snart 13 men vad spelar åldern för roll. Annars vill jag pierca mig i ögonbrynet för det tkr jag e as ballt, och det värkar som att jag har större framgång i det hos mina föreldrar än i tungan .. Jag vet, det låter som att jag gör det bara för att Bill Kaulitz har en piercing i tungan och en i ögonbrynet. Men det är inte sant (även fast det är sååååå sexigt på honom), jag har faktikst velat pierca mig i ögonbrynet länge, har bara aldrig sett det som ett alternativ. Dock är det här med tungan nytt, men jag tkr det är ur coolt, iaf enligt mig.

Veckans mest spelade låtar.

- Takida - Curly Sue

- Tokio Hotel - Reden

- Kent - Utan dina andetag

- Alla Tokio Hotel låtar, orkar bara inte skriva alla.

Sen stör jag mig något otroligt på alla dessa getingar som bara finns där och vill irritera en, plus att dom har ju inget större behov att att sticka en. Dom dör ju ändå bara efteråt, ett sjukt störande moment.  / Pussar åsa


Kommentarer
Postat av: A-nonym

dom dör inte dom tappar bara gadden det är myggor som dör när du stuckit en

2009-02-18 @ 02:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0