Hi, süsser! wie geht's dir jetzt?

Nu har jag gått i skolan i fyra dagar, och jag kan säga att det inte har varit nåt jag har längtat efter. I slutet av sommarlovet kände jag att jag nästan, men bara nästan, ville till skolan, men när jag väl har gått några dagar har jag blivit påmind om hur skolan är, bara pain in the as ! jag har inte längtat tillbaka till nåt kom jag fram till.
Iallafall så tog min brorsa konfirmationen idag, och det var helt okej att sitta i kyrkan ca en timme, men lite lång tråkigt på slutet., men jag tyckte det var kul att dom hade blandat in humor i det hela, så visst skrattade man lite :)
Efter kyrkan så åkte vi hem till mig och åt lunch och fikade, samanlagt var vi ungefär 20 stycken, min familj (4st), agnes familj (för tillfället bara 2st) min moster + familj (för tillfället var dom 4st, annars 6st) min andra moster + familj (4st, annars 5st) min brors gudfader, min pappas syster och min mormor och morfar. Sen åkte alla hem och jag och agnes drog till coop (haha!) och köpte present papper till lite grejer. Fram till nu har vi hållit på med att fixa och vi är ännu inte klara, men vi är på god väg, hihi. Back to work, Tschüss ! åsa

Kommentarer
Postat av: agnes

den dagen var kulkul, jag nästan klar med våran "grej", ska bara sätta på pinnarna eller vad man ska säga, älskar dig älsk pälsk !

2008-08-25 @ 21:37:55
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0