And she said..

Godmorgon!

Agnes och jag hade ställt klockan på halv nio, bara för att vi skulle vakna till. En timme senare gick Agnes upp, och 45 minuter senare gick jag upp. Det var ganska svårt att ta sig upp, eftersom att jag somnade runt halv 2, men nu är jag iaf uppe =)
Så, planerna för idag är att åka in till stan och handla lite julklappar. Jag vet vad jag ska köpa till min mamma och min brorsa, men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till pappa. Jag får leta fram min kreativa sida och komma på nåt innan onsdag, då det är julafton! Jag kan inte fatta att det har gått ett helt år sedan sist. Tiden bara rinner iväg..


Vi hörs senare bloggen. Juste, Agnes har tagit med sig hennes laddare, så nu är min kamera på laddning. Så jag kommer att ta massa bilder idag i stan. Puss och Kram ♥


Kommentarer
Postat av: ERIK

haha precis! ;D bra sagt där ;P

2008-12-22 @ 10:55:03
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0