Andyourtearscomestreamingdownyourface

Så, nu är det jullov i .. Hur många dagar var det? Lite mer än två veckor va? Sjukt skönt iallafall.
Vad ska ni göra dom här veckorna? Själv ska jag vara med Agnes en massa (hoppas jag iallafall) och sen är det ju julafton och nyår. På julafton ska min farmor komma på dagen och sedan på kvällen kommer en vän till familjen.
Hade hellre velat "fira" med kusinerna, men så blir det inte.. Men det är fint när hela familjen är samlad och man delar med sig av sina presenter och får se hur andra fulls av glädje av deras presenter de får =) Såklart älskar jag att få presenter, och om man tänker posetivt med att det kommer nån och hälsar på på julafton är att man får en present + , haha!

Dagen har varit skit mysig, började 10 somsagt och vi städade lite osv sen kollade vi klart på "The day after tomorrow", sen vare lunch, jag Charlotte, Karro, Madde, Jennie, Amanda och Elin gick ner till kiosken och köpte lite godis, vi hade kul. haha! Sedan vid halv 2 gick vi ner mot kyrkan och då hade vi våran avslutning! Alla som uppträdde var jätte duktiga, det var nåra som uppträdde med en låt som jag älskar men jag kommer fan inte på vad den heter.. Haha aja, min brors band upprädde och dom var bra också =)

Orkar inte skriva mer återkommer senare med vad som händer ikväll =) Inget bestämt än.
Det är svårt att skriva när man chattar på msn! haha vi hörs puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0