Causesnotrouble

Hej bloggeeeen! Allt bra ?
Onsdag har varit okej, första lektion syslöjd som jag inte är så bra på! Iofs äre inte alls så svårt, men jag måste ha någon brevid mig som säger att jag gör rätt! Det beror inte på dåligt självförtroende utan mer det att jag vill inte att det blir fel. Jag är perfektionist(a?) och ibland är det jobbigt faktikst Allt måste gå precis som jag vill, annars funkar det inte! Haha..

Andra lektionen NO, läraren sjuk så vi får kolla på "Day After Tomorrow", en sjukt bra film tycker jag. Realistisk, men det krävs lite hjärna för att fatta. (iallafall för mig hööhö), sedan hade vi svenska och våran lärare var borta (igen) så då fick vi kolla på "Shrek" .. Men hellre det än att jobba. Det var väl bara jag och Charlotte som pratade.. Eller jag satt mest och klagade på att det var obekvämt (försökte lägga mig i Charlotte knä men det gick som det gick..)
Ja sen var det lunch och då gick jag hem för att rasta Bellan sedan gick jag tbx till skolan då vi hade matte, ligger efter lite men ska ta igen det snart! =)
Efter matten var det.. Hmm... Klassråd och det var chill, sedan livskunskap då jag hade robomemo så det missa jag =D Sen slutade vi 14.20 typ. Eftermiddag var seg. Rutin, kolla på tv samma program. Usch hatar det, men har typ inget annat att göra. Trögt att vara med kompisar. Men jag tycker om att kolla på tv för det är en annans liv man följer. Slipper man sitt egna ;) hehe..

Den här låten vet jag inte hur jag hittade, sökte på youtube och denna kom upp. Secondhand serenade - Fall for you! Så fin, så äkta, och så verklig. Känns som att det är den här låten jag har letat efter typ.. Hehe! enjoy, and i mean it, you will not be dissapointed. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp;(

2008-12-17 @ 19:11:59
Postat av: Carita

haha, Shrek går långt framför skolarbete i alla fall ^^

2008-12-17 @ 20:14:18
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad tycker du om skjortan från Monki som jag la upp på min blogg? :)

2008-12-17 @ 20:30:31
URL: http://matildahe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Jaaa, den är grymt snygg! ;D

2008-12-17 @ 22:29:35
Postat av: Carita

svar; aw, det låter übermysigt! :>

jag ska umgås, shoppa, fika, promenera, fotografera och annat fint, hihi. ^-^ <3

tack så übermycket förresten, hihi <3

2008-12-17 @ 23:21:49
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0