Cold as ice

Kallt och blåsigt men ingen snö. Vilken vinter.. På onsdag är det jul och jag har inte köpt några julklappar än. Iofs har jag bara 3 stycken att köpa, så det ska inte bli några problem.
Dagen har varit väldigt seg, gick upp vid 11-halv 12 och duschade, kollade på tv och och bara tagit det lugnt. Sen kom Agnes över och jag mamma och Agnes åkte till IKEA, vi skulle kolla på lite ljus och små saker. Jag har fått värsta ideerna till mitt rum nu. Ska nämligen göra om lite. =)

Lägger in ett inlägg senare om igår, efter att jag kommit hem från en promenad med Bella. Vi ska följa Agnes hem, men vi ska höras senare efter att hon ätit =) Kiss kiss sweat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0