Cuz you are my best friend.

Är hemma hos Agnes och vi gör inte så särskilt mycket. Men det är mysigt på en söndag.
Agnes känner att hon börjar bli lite små-sjuk, så hon har proppat i sig vitlök, och du kan ju förstå hur det luktar.. Tyck synd om miiigggg!!! Hahahahaha, men det går bra om jag håller mig undan från henne ett tag framöver, höhööhöh.

Så igår åt jag middag hos mina kära morföräldrar. Mormor hade fixat några veggo-biffar (inte allt för goda men det är tanken som räknas) och när jag kom hem gjorde jag iordning en IKEA kasse med kudde och lite annat bra att ha, sedan lunkade jag hem till Agnes i en stor marinblå tjocktröja med en snögubbe på (och på luvan är det små öron), ett par förstora mjukisbyxor som jag har vikt upp i midjan, ett par uggs som också var förstora eftersom att jag inte hade sulorna i, mina wayfairs-liknande glasögon, dunjackan och en stor IKEA kasse fullproppad med saker..
Som tur är tar det ungefär bara 4-5 minuter att gå till Agnes, så sannolikheten att någon såg mig är lika liten som att jag skulle träffa Bill Kaulitz mitt ute i ökenen.. =)

Nu ska jag och Agnes ta en liten promenad runt kvarteret eftersom att vi inte ens har stoppat huvudet utanför dörren. Ses ikväll. Love


Kommentarer
Postat av: charlotte

fattar inte hur vi kunde få 3 958 ?! för seriöst, vår blogg är verkligen inte fin xD hahah,

2008-12-29 @ 12:01:40
URL: http://oseriosa.blogg.se/
Postat av: Agnes

Skriiiiiiv! :)

2008-12-29 @ 20:21:14
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha, höll precis på att skriva ett!

Inlägget kommer nog snart! Förrästen, är kameran bra? =)

2008-12-29 @ 20:52:30
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0