Does your mother know

Igår kväll var min kusin Karin här, hon åt middag osv .När hon åkt hem gick jag och Agnes en liten promenad med Bella, när vi kom hem tog vi det lugnt och kollade på tv, när klockan var runt halv ett bestämde jag, Anges och mamma oss för att spela singstar, det var as kul, efter ett tag joinade min bror oss. Jag och Agnes vann! =) hehe..

När klockan var halv tre gick jag och Agnes ner till köket och drack julmust. Vid tre gick vi och la oss, efter några minuter somnade vi.

Idag har vi varit i Väsby centrum och Agnes köpte en mössa, nagelpensel och ett par skor, som hon troligtvis ska lämna tillbaka. Snart ska jag och min familj åka till mormor och morfar, när vi kommer hem ska jag träffa Agnes som vanligt =) Vi hörs senare, Love

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg design!

2008-12-27 @ 16:25:38
URL: http://prinsessansaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0