Funny - said a bunny ?

Idag till på Fredag har vi elevensval. Jag, Charlotte, Emma och Amanda (det var ju ungdomar från hela högstadiet med såklart)) fick museum. Så idag var vi på besök på Tekniska och Etniska. Tekniska var helt ok, blev uttråkad efter ett tag, eftersom att vi inte fick gå runt själva, men Etniska! Det kan jag säga er att det är det tråkigaste museumet jag har varit på. Har iofs inte varit på så många museum, men det här slår alla! Det var så tråkigt att jag och Charlotte tog av oss våra skor (finns en andledning till det också, hehe) och hade en liten tävling med varandra att man skulle springa på knä runt rund grej och sedan komma ifatt den andra. Fatta då vad tråkigt vi hade! Haha.
Andledningen till varför vi (iaf jag) tog av oss skorna var att mina skor, jag hade högklackat och förstår inte på mig själv ibland (?), gjorde ont som satan! Det tröck på stortån och det tröck på lilltån, min hälsena gjorde det också as ont i, så vi tog helt enkelt av oss skorna. Konstiga vi är men inte är vi rädda för att skämma ut oss! Speciellt inte på ett "fint" museum. Hehe.. En grej jag störde mig på (angående min rubrik) var att en kille gick runt med bunny - öron! Hur töntigt är inte det? Men, han är väl som mig och Charlotte, inte rädd för att skämma ut sig. För det var precis det han gjorde! (Jag vet vem killen är, så jag dömer honom inte. Men jag nämner inga namn! *wannabe*host. hehe vad elak jag är just nu..)

De här elevensval dagarna börjar vi fem över nio och slutar runt två - halv tre, Sköööönnnttt!!!
Så när jag kom hem från skolan drog jag på mig ett par duntofflor och satte mig vid tvn. När sedan våran tv började hacka och sen till att inte fungera alls så tog jag en promenad med Bella för att lugna ner mig. Jag menar, tvn dog, klart man blir sur. Haha. Men den burkar va så ibland så den blir bättre, det vet jag! När jag kom hem satte jag mig vid tvn igen, fast då inte samma tv, och sedan badade jag. När jag låg i badkaret som var fullt med vatten, såklart, så hade jag tagit med mig min mobil + sladd för jag ville lyssna på musik. Klumpig som jag är (det var inte tillfälligt,. jag ÄR klumpig) så tappar jag mobilen i vattnet.. Men jag märker inte att flera av knapparna inte funkar, så jag fortsätter att lyssna på musik, häpen av att den inte gick sönder! Men när jag sedan ser att Emma har ringt och ska ringa upp henne så kan jag inte trycka på OK knappen. Förbannad över mig själv, lägger jag mobilen på stekplattan i förhoppning om att den ska bli vatten lös och börja funka igen! Åh ibland kan jag vara så patetisk! Haha. När vi ändå snackar om klumpighet och otur så tappade jag min vita stickade vante i en lerpöl hem från tåget! Vadå bad luck? Pölen var kankse 1 - 2 dm lång och det är större risk att den hade hamnat på asfalten. Men eftersom att det står (läs ironisk) "ÅSAS VANTE" på den så har gud bestämt att den ska hamna rakt i lerpölen. HAHA! Får helt enkelt tvätta den förhand
Pusselipuss ♥
 Fina converse skor där ibörjan förrästen! =)
Får hoppas att det är rätt låt, har inget ljud på denna data.. Dom har egentligen en riktig musik video men den gick inte att lägga in, så ni får nöja er med denna! Om inte, gå in på youtube och sök på The Hoosiers - Worried About Ray! Det är låtens namn. Har ingen ordentlig motivering till varför jag tycker om den här låten, jag gillar den bara på nåt sätt! hihi

Kommentarer
Postat av: charlotte

det var nog BARA ert fel att jag skratta xD

2008-12-04 @ 21:34:42
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0