I cried for you

Äntligen. Känner mig ganska lättad just nu. Är klar med det mesta och allt små pyssel får ta och vänta tills ikväll. Oj, klockan är redan 21.44, så istället för ikväll blir det.. Senare!

Mormor och Morfar är här och fikar lite, de har lämnat alla julklappar. Så med granen fullt pyntad och julklapparna under granen börjar det kännas lite.. Vad hette det? Juligt?! Precis. IIIIih för första gången på hela december börjar jag känna något som kallas julkänsla. Det ända som saknas nu är snö.
Snälla Tomten, ge mig snö. Åtminstonde till imorgon. Önskar Åsa! =)

Jag skriver nog senare, om inte så får du ha en riktigt god jul! Love ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

va skönt och tack! Kommer titta in i din med ska du se :)



Ha en underbar kväll!

2008-12-23 @ 23:58:55
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0