I stopped my self

Såg nyss på msn.se att Coldplay kommer till Sverige i augusti 2009! Är inte det helt underbart? Såg även att om kanske 1-2år ska Coldplay, ett av mina favorit band, splittras. Sångaren i bandet som heter Chris Martin sa att han tyckte att man var för gammal för att vara med i ett band när man är över 33. Kan förvisso hålla med om det, men när man är så bra som Coldplay så är det förbjudet att lägga av. Men jag vet inte, det här var bara nått jag läste, antagligen är det sant, men man vet aldrig, de kanske bara tar en liten paus ett tag och sedan kommer tillbaka? Man får iallafall hoppas. hihi.

Nackdelen med det hela är att det är lite knapert med pengar just nu.. Hehe, eller typ alltid?
Men, jag kan ju alltid önska mig det i julklapp eller tidig födelsedags present (väldigt tidig) hihi!
Får lösa det på nåt sätt, hoppas jag iallafall!

Skoldagen har varit helt ok, tog mig igenom dom jobbiga lektionerna på olika sätt. På NOn satt jag mest och drömmde, och på spanskan var jag först på Robomemo (sånt som vi speciella ungar måste hålla på med. haha, nej men dom med koncentrationsproblem mest, och för minnet), sedan gick jag till spanish och det ända jag hann var att sätta på datan, som tyo ca 15min och sedan skulle vi avsluta så jag stängde av datan. Hann inte göra nåt på mitt spanska arbete, menmen, ganska skönt om jag ska vara ärlig!

Ska gå ner och kolla vad det blir till middag, är skit hungrig, har bara ätit en klubba och två små mini chocklad bitar, bara onyttigt haha! Juste, har druckit lite cola också såklart. Haha! =) Det var det ända och sista inlägget för idag, så vi hörs imorrn! PUSS ♥ Ikväll äre Desperate House Wifes, säsongsavslutning, det kommer bli mucho spännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahah, coldplay var jue i sverige nu (2008) också ? (=

2008-12-10 @ 21:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0