I tried so hard

Efter en ganska lång dag i stan kom både jag och Agnes hem nöjda med dagens inhandlingar.
Två julklappar blev köpta, ett ******* till min bror, och ett par ******** till min mamma. Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa till min pappa då, men efter att ha sett lite tips på en tjejs blogg så vet jag exakt vad jag ska leta efter imorrn. På torsdag kan jag lägga upp bilder på allt jag köpte idag (och imorrn). Eftersom att mamma/pappa läser min blogg.


Chokladmunk på plattan varje jul - Tradition


Mammas och Brors julklappar. hehehehehe....


Mamma, om du inte vill veta vad din julklapp är - läs inte!

Kommentarer
Postat av: ewan

skiitbra rim åsa ;)

2008-12-23 @ 10:16:37
Postat av: Åsa

Det är inte jag som gjort rimmen.. har fuskat liiiiite haha! =)

2008-12-23 @ 12:25:53
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0