If I die, I take u with me!

Idag är det då Lördag, och jag har så sjukt tråkigt. Samma igår!
Jag har inte varit ute på hela dagen, så jag kanske ska ta en promenad med Bella-Bus snart. Önskar jag hade Guitar Hero nu, så hade jag kunnat visa mina dolda talanger genom att rooocckkaa loooossss!!! höhö.. Nej, men det är så jäkla dyrt väl? Hade ju kunnat sjunga singstar men eftersom att jag bara har låtar från 80 - talet typ så äre inget kul! hehe.. Kanske borde jag göra SO arbete som ska vara klart på måndag, och jag har bara gjort ungefär 1 sida, och det ska vara ca 5-6 sidor.. Ojojoj! Noot good.

Känner att jag vill göra nåt kul, men ingen har tid för mig. haha! Önskar jag hade en tvilling som man kunde göra ALLT med. Faattta vad roligt! Då skulle man aldrig känna sig ensam.. Senare ska jag kanske sätta mig ner och läsa lite av Anne Franks dagbok, som vi har fått en period i engelskan, det är en förkorttning av hela dagboken och den är på engelska. Men det är inga problem för mig, jag är faktiskt väldigt bra på english! hehe..

Så ikväll vet jag inte vad jag ska göra, antagligen sitta hemma och ruttna framför tvn =) Men det gillar ju jag så det är ok. Sen har jag ju inte dirket nåt annat val så.. ;) hehe Ska gå ner snart och ladda ner lite musik till datan så ska jag föra in musiken till min mobil.

Aja, vi hörs imorrn annars hörs vi ikväll om jag har tråkigt! Puss hej♥ Gud vilket segt inlägg, det har tagit mer än 20 min att skriva, så går det när man snackar med folk på msn , hihi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0