Iftheresnotomorrow

Hej, hur är det ? Jag kan verkligen inte hitta laddaren till min kamera! Det är därför jag aldrig har några bilder att lägga in. Och min web cam funkar inte heller.
Skoldagen har varit chill, började med NO som blev en kort lektion för mig, sedan var det bild då jag, Charlotte, Emma och Madde lyssnade på musik och dansade i klassrummet. Så det var kul =) Sedan var det lunch och då gick jag, Charlotte och Emma hem till Charlotte och dom åt lunch. Sedan kom Karro och vi satt och snackade på Charlottes rum. Kvart i ett gick vi ner till Rotebro hallen där det var innebandy. Hela högstadiet var där och det var lärarna mot elverna. Var inte så insatt i matcherna så jag vet inte resultatet. hehe.

Nu måste jag göra lite matte, ligger efter! Hur lyckas man liksom? Aja, Puss skriver mer snart. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0