Im open, but your closed

Idag har jag haft förvånansvärt många unika läsare =) hohoohoh!

Har typ slut på ord, kan inte annat än le åt Tokio Hotels ljuva musik, faaaaaaaaaaan vad jag älskar "Ich bin da/An deiner seite", kan verkligen inte tröttna på den.
Känns som att jag är den ända som inte köpt "Caught on camera", jag och Agnes har bestämt att vi ska köpa den tillsammans, eftersom att vi spenderar så mycket tid tillsammans finns det inte tillfälle för att se den ensam, då vi alltid är med varandra typ. Jag gjorde det nyss komplicerat, även fast det inte är det! hrm, haha..

Känns också som att jag är den ända med att inte ha sett filmen "Twiligt".. Alla säger att den är så grymt bra.
Tyvärr är det åldersgräns på 15 år, (fattar dock inte varför) så jag får vänta tills den kommer ut på dvd. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;) Love ♥



Bild tagen för ett tag sen, det här är det jag mest vill ha nu! Musik och värme..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Mysig bild :) Har du målat rummet än?

2008-12-29 @ 21:27:13
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0