Im the most tired

Har ingen aning om vad klockan är, men jag har gjort SO hela kvällen och blev nyss klar! Skit jobbigt, men mitt arbete om Rom som blev fem sidor långt är äntligen klart, och det är det som räknas!
Känner mig helt utslagen så jag ska borsta tänderna och göra mig iordning sedan ska jag dirket i säng!
Var på middag hos mormor och morfar, det var gott! Fick falafel med tillbehör =) Lämnade även min önskelista i tid och då bådar det gott! Haha..

Nej nu ska jag sova snart hoppas jag.
Bara jag inte drömmer lika hemska drömmar som inatt, drömde att jag blev anfallen av massa ormar! Som tur var vaknade jag innan jag blev uppäten, haha! Nej men seriöst, det är tredje gången jag har drömt om ormar denna vecka! För er som inte vet så är jag livrädd för ormar, det (nästan) värsta jag vet. Uuuhhh, bara tanken av det och jag ryser.
Det har varit en väldigt stressig dag, jag är nämligen en ganska stressad människa (!), som ni får höra mer av imorron, bl.a teater tappat bort massa grejer och mycket skol arbete. Men känns som att det släpper lite nu.
Mamma ska kolla igenom SOn sedan ska jag i bingen! Äntligen skriker jag! hihi.. Puss sov gott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0