I'm worried I wont se your face light up again.

God morgon bloggen!

Sovit gott? Det har jag, bortsett från att min bandspelare tickade hela natten.. Jag måste sova med ett band eller nåt, annars känner jag mig ensam! Så, det har varit både en bra och dålig natt.
Drömde konstiga drömmar, egentligen var de inte alls läskiga, men jag hade en obehaglig känsla hela tiden. Var ute på vattnet vid mitt landställe, och ja, jag vet inte riktigt vad drömmens budskap var. Den kanske inte hade nåt? Eller så ville bara drömmen få mig att inse att jag är rädd för vatten.. Har ingen aning, haha!

Väcktes upp av en tunga som slickade mig i ansiktet ,(dålig andedräckt) tänkte för mig själv: "Men Bill, det där kan vi ta senare, efter att du borstat tänderna!!" .. (hahaha!) Men icke, det var lilla Bella som var jätte glad över att hon och pappa skulle gå ut.. Så planerna för idag.. Gissa!? Borsta tänderna på Bella!! Det kommer att bli en utmaning eftersom att hon inte tycker om att man ska hålla på och peta i munnen på henne. Men det ska nog bli lite lättare eftersom att det står på hund-tandrämen att den har smaken av leverpastej.. Som tur är ska jag inte borsta med mina pingrar utan med en liten hund-tandborse, heheheh!

Vi hörs senare, Love ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, trevligt sätt att bli väckt på :)

2008-12-30 @ 14:29:18
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: madeleine

hahahha,men åsa då :P

2009-01-01 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0