Ms. Lonley

Om en ca en halv timma slår klockan 0:00 och då kommer nog hela Sveriges himmel vara fylld av stora och färgglada fyverkerier, alla kommer nog att samlas ute med vänner/familj och skrika "Gott Nytt År", och höja glasen.
Men inte jag nej, jag sitter nog bänkad framför South Park och ropar "gott nytt år" till de där nere.

That's life, mamma brukar alltid säga till mig : Det blir inte bättre än vad man gör det till själv.
Så jag har egentligen inget att klaga på. Men, det här är ändå inte mitt val, att fira nyår ensam. Jag vill ju inte precis gå ut själv och .. Aja =)

Nu är det snart en halvtimme kvar, ska nog ta chipsen nu, för efter 12 kan jag ju inte ta de.. Kan du gissa vad mitt (ena) nyårs löfte är? Fan, jag kommer verkligen inte kunna klara det, men jag ska försöka. Jag trodde ju trots allt inte att jag skulle att klara att vara vegetarian, men, titta på mig nu =) Jag är för jävla bra ibland asså!

Chipsen kallar nere från skåpet, jag hör att de viskar: ät oss, ät oss. (Det där påminnde mig om Sällskapsresan, haha)
Säger till dig nu, om jag inte skriver igen om ca 25 minuter, GOTT NYTT ÅR!

Hoppas att 2009 blir bättre än 2008, men så säger man väl varje nyår?

Jag menar det, hoppas verkligen det! Mycket bra har såklart hänt 08, t.ex jag hittade min dröm kille (låter fjantigt, jag vet, men jag kan inte rå för det), Bill Kaulitz! Jag började lyssna på Tokio Hotel som betyder så mycket för mig.. Jag har gjort massa, maassa, maaaaasssssaaaa saker, bra och dåliga, som jag aldrig kommer att glömma. Och jag skulle aldrig byta ut år 2008 mot nåt annat år. Love  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0