No cry today, jippie hay!

Idag har jag varit på prima humör känns det som! Eller det är klart jag var det i skolan, men även nu när jag är hemma! Big change. Tänkte göra om min design nu eftersom att jag har en annan data än jag brukar, men så hittar jag inte paint. Dumma, nya kompilicerade data!

Hade dans uppvisning igår och jag måste säga att det var en jävligt härlig känsla att komma upp på scenen när alla kollade på. Först var jag jätte nervös och jag och Agnes satt lite för oss själva och gjorde konstiga pipiga ljud, hehe! Och sedan när dom kom och hämtade upp min grupp och sa att vi skulle uppträda om nån minut så knöt det sig i magen. Men när jag sedan hör Maneater börja spelas upp så blev jag helt sprallig och bara ville rusa upp på scenen. Kul för mig det, för tillskillnad från mig så var Agnes jätte nervös hela tiden. Både innan och efter! Men det brukar gå över när man har uppträtt några gånger. =)
Har nagellack på nu så det är svårt att skriva, hehe.. Skev inget igår för jag var helt enkelt upptagen, med dans, fotbad osv. hihi! =) Juste, hade spanish prov idag, det gick väl.. Ah jag vet inte, vi får se på resultatet om en vecka.

Jag är med och tävlar om ett peace armband hos henne, var med du också ;) haha..

När jag ändå snackar om dans uppvisningen och våran låt så kan jag lika gärna lägga upp den.
Nelly Furtade sjunger och den heter Maneater, tycker den är ganska bra faktiskt. Gammal, men bra! =) Somsagt, bra låtar tröttnar man aldrig på =)

Ja, eftersom att den här datorn är konstig (men den enda datan som har ljud) så funkar det inte att lägga upp musik. Gör det imorrn istället när jag har den dåliga datan, hihi! =) Ha det bra sötisar. Pussar och Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: tack! jo, jag gör alla mina smycken jag säljer :P

2008-12-01 @ 22:15:42
URL: http://[email protected]
Postat av: josefin

sv: tack! jo, jag gör alla mina smycken jag säljer :P

2008-12-01 @ 22:16:02
URL: http://juicycollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0