Shoes and blues.

Tisdagar är jäätte sköna, förutom första och sista lektionen, då det är NO och spanska. Annars har vi bara bild i två timmar, och just nu håller jag, C, Madde och Emman på med  .. Vad kallas det när man är inne på en data och inte gör nåt speciellt svårt och kan ta det as lugnt? Juste, chillar. Nej men vi försöker göra en liten rolig South Park grej på datan. Svårt att förklara men det är inte så svårt. Eller det är jobbigt, men eftersom att vi har 2 h på oss så äre helt k!
Sedan har vi lunch då man inte heller behöver anstränga sig till det yttersta, iaf senast jag kollade!
Efter lunchen har vi idrott, och idag var jag inte med på idrotten för det känns som att jag börjar bli sjuk, men vem vet, jag är komplicerad. Iaf, då lyssnade jag på musik på Maddes mobil samtidigt som jag hade på mig Maddes SKITSKITSKIT snygga skor. Seriöst dom snyggaste (iaf ett par av dom) skor jag har sett. Det var som kängor men med hög klack. Jätte lätt att gå i och dom var lite smått punkiga. Perfekt! Men jag vill ju inte ha likadana skor som henne, men.. När det är ett sånt här tillfälle som bara händer 1 på miljonen att man hittar ett par sånna skor så måste man ju slå till. Eller.. Jaja, jag får se =) Iofs är dom köpta på DinSko och det är ju en väldigt vanlig butik. Men dom här skorna var inte vanliga, det kan jag säga er! Jag är förälskad. Haha!  Iaf sen hade den andra halvklassen mentorstid så jag, Elin, C, Madde och Emman (Vet inte varför jag skriver C och Emman till Charlotte och Emma, men det har blivit en vana för idag. Haha) passade på att tare extra lungt efter gympan och vi sölade tillbaka till skolan efter ett tag. Sedan har vi espanol men då har jag Robom. så då missar jag ca en halv timma. Skkkööönt!

Oj, långt inlägg. Och väldigt tätt. Fan vad jobbigt! Hehe...

My Chemical Romance, även kallade MCR är ett band som jag älskar djupt! Dom ligger på delad plats med Coldplay och då är det allvarligt. Haha! (Tokio Hotel är på en helt annan nivå för mig så jag gemför inte dem med andra band. Även fast jag tycker dom är bäst ;)) Den här låter heter I Don't Love You, och jag kan nog deras flesta låtteter uttantill. Bl.a Cancer, The Black Parade, Teenager, I'm Not Okay och Mama! Det finns många fler, men dom här är dom bästa enligt mig! Så, enjoy people! =) Ska kanske äta middag nu men vi får se.
Ha en fortsatt trevlig tisdag med Vänner, Ugly Betty och Desperate House Wifes! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0