The end has begun.

Kom precis ut ur duschen så nu känner jag mig fräsch. Jag granskade nyss mitt ansikte noga i spegeln, och jag ser då inte så himla farlig ut utan smink. Om man tittar på vissa kändisar (nu menar jag självklart inte alla) så ser dom helt hemska ut! Men jag tror att det är för att man är så van vid att se dom med smink, sedan kanske dom har väldigt mycket smink också, så det ser väldigt ovant ut! Aja.

Igår var jag så jävla stressad, tappade bort massa saker och jag kan verkligen inte hitta laddaren till min kamera! Det är andledningen till varlör det är så jäkla dött här i bloggen! Själv tycker jag inte det alls är kul när man går in i någons blogg och ser att det inte är några bilder, eftersom att jag inte brukar läsa vissa inlägg, men det varierar från blogg till blogg. Men jag menar, ni vet ju nästan inte hur jag ser ut. Visst, jag har väl lagt ut nån bild, men inte alls många! Skitsamma, jag ska fixa det, får annars låna nån annans kamera och lägga in på datan.

Skoldagen behöver inte nämnas, den har inte varit nåt speciell. Imorrn är det tisdag och därmed den skönaste skoldagen. förutom NOn och spanskan. Juste, har spanska glosor! Hasta la vista baby! =)♥

Vi hörs imorrn eller senare ikväll, efter prommis med Bellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0