Todayidon'thavethestrangetodosomething

Idag har jag varit hemma för imorse kände jag mig väldigt sjuk. Men nu är jag frisk igen och jag kommer gå till skolan imorrn. Eller, sjuk och sjuk, ibland känner jag att att jag inte har lust eller styrka att gå till skolan, för att gå i min skola krävs skinn på näsan det kan jag säga dig! Du ska veta hur mycket pikar (eller iaf förut) jag har fått genom åren av ungdomar som är äldre än mig(vissa samma ålder)! Killar och tjejer, (främst tjejer) kan vara riktigt elaka, men jag har lärt mig att inte ta nån skit, från nån. What's the word? RESPECT Y'ALL!

Och idag är det ju nobell-dagen, och jag tror inte att du vet om att min lilla älskling blev gjord för exakt två år sen. Lite creepy att tänka på just det, men det är ändå en fin grej! Alltså min hund, Bella, heter egentligen Nobella, och hennes syster hette Alfa (nu heter hon maxim för den nuvarande ägaren har bytt), andledningen? Alfa = Alfred, och Nobella = Nobell! Jag tycker att det var lite sådär smart! =) Så, grattis Min älskade Nobella, om denna dag inte hade funnits hade du kanske inte funnits, eller så hade du helt enkelt inte hetar Bella (Nobella). Fast, när jag var liten, kanske 5-6 år så bad jag till Gud (NEJ, jag är inte kristen, och har aldrig varit det, men du vet hur man är i den åldern) att jag ville ha en hund när jag blev 12 år och den skulle heta Bella, dock ville jag att det skulle vara en schäfer (men jag är så mycket gladare för att det blev en liten malteser), men ändå, det tycker jag är lite ballt, för jag fick en hund när jag var 12 år och hon heter Bella! Det visste du inte va? =)

Nu ska jag bege mig mot tvn igen, det är Grey's anatomy, har tillbringat nästan hela dagen där, och kommer nog att göra det minst två timmar till. Hehe, kanske ta en promenad senare, eller vad säger du? Ska nog baka en liten chocklad kaka till min kära familj som jag faktiskt älskar mer än något annat! Många tonåringar "hatar" deras föräldrar men inte jag. Vi ses imorgon bloggen, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0