Tonight im not feeling allright

Jag börjar med något väldigt posetivt, det här kommer att bli den värsta nyårsafton någonsin!!!

Kom ut från duchen för ett tag sen och har precis satt på mig kläder. Vad som ska fixas idag är väl att jag ska städa mitt rum, tvätta Bella och så kommer det bli massa annat plock..
Ikväll ska det komma massa kompisar till mamma och pappa, ingen utan dom har barn, och det jag kommer att göra är att gå ner och hälsa på dem när de kommer, sedan går jag upp till tvn (min allra bästakompis), senare är det middag, då hoppas jag att jag kan äta lite, sedan går jag upp till tvn och sitter där resten av kvällen! Jätte roligt!!! Verkligen asså!! Verkligen INTE.

Hoppas att jag blir trött innan 12 slaget så går jag och lägger mig och sover bort hela helvetet! Jätte många säger att de personer man är med på nyårsafton kommer man att umgås med mest på hela nästa år, och jag hoppas verkligen inte att det är sant. Eller.. Egentligen gör det inte så mycket för jag brukar vara ensam mest.. Jag har väl runt tre kompisar och bara en av dom umgås jag med efter skolan. Det är Agnes, oj vad jag är glad över att ha henne!! =)

Så den här kvällen blir som vilken kväll som helst.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0