IfIcouldchoose

Jag såg lite på tv imorse innan jag bytte till Vakna med The Voice, och de sa att det hade varit ett jordskalv i skåne, där mina kusiner bor. Antagligen inte allvarligt, men man vet aldrig. Hoppas att ingen kom till skada bara =)

Kollar på Ugly Betty, tycker att det var ett bra avsnitt. Musiken var grym, och jag håller inte med om när Betty sa att hon inte var vacker, visst det är bara en tv serie men ändå, så höll jag inte med henne. Jag tycker däremot inte att hon är liksom snygg, men jag tycker att hon är söt, och vacker! Om någon skulle fråga mig hur jag är (t.ex är du söt/snygg/sexig) så önskar jag att jag kunde säga att jag var vacker och sexig! Ioförsig är jag bara 13, men ändå! Jag är bara söt, ibland.. Men, livet är för kort för att hålla på att klaga på sitt utseende! =)

Om ni fick välja vilka tre kvinnliga personer (vilka ni vill) som ni tycker är söt/snyggast/vackrast, vilka skulle ni då välja? Jag skulle nog säga Jessica Alba, Adriana Lima och Fan-nu-kommer-jag-inte-på-vem-det-var? Kanske Christina Aguilera eller Angelina Jolie.. Om ni skulle välja killar då? Jag skulle lugnt säga Bill och Tom Kaulitz, den sista blir svår..
Finns så grymt många snygga!


Jag menar, kolla bara vad vacker hon är. Adriana Lima


Hon kan även vara.. ja! Tycker dock hon ser lite drogad ut. menmen..


Oj, den här bilden blev liten! Men Angelina Jolie, hon ÄR vacker!


Jessica Alba.


"You are beautiful!"

Ska nog ta en kvällsmacka och kolla på Titanic! Vissa tröttnar kanske, men jag tycker det är en fin film. Leonardo är en mumsbit också. Haha! Godnatt och sov gott. ♥

Kommentarer
Postat av: ewan=)

jordskalvet kändes riktigt rejält kan jag bara säga :P

till och med saker från hyllorna trillade ner :S

2008-12-17 @ 22:45:30
Postat av: e m m e l i e

Perfekta tjejer med andra ord! ^^

2008-12-20 @ 19:26:15
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0