Want to make you feel beautiful


Det här var min julklapp till min pappa. På baksidan stod det jag älskar dig med liten text. Blev väldigt nöjd med tanke på att det är jag som har skrivit =) Lägger upp fler bilder på de andra julklappar jag gav bort, och på de jag fick, måste först ladda kameran och sedan ta kort på allt. Bara för din skull!
Hur var din julafton?
Min var som vanligt, Kalle Anka, sedan mat och efter det julklapparna! Men det viktigaste är att familjen är samlad och att man har trevligt. ..Och att alla blir nöjda med sina julklappar.. hihi!

Idag har jag och Agnes sjungit singstar, ABBA som jag fick i julklapp bl.a! Så jävla kul det är asså. Och vi har gått en liten promenad. Igår kväll gick jag och Agnes en promenad och snackade, gick sedan hem till henne och kollade på hennes julklappar och även lite teckningar som vi gjort när vi var yngre.. Men de är alldeles för brutala för att läggas upp här..
Skriver snart igen när mi familia kommit hem från min farbror satt jag och Agnes kan dra till henne ett tag och hämta hennes saker inför kvällen =) Love

Kommentarer
Postat av: josephine

söt :)

2008-12-26 @ 18:44:08
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0