What to write about ?

Kom nyss hem från en uppfriskande promenad med Bella, när Björne har kollat klart på sin film som han kollar på som slutar tjugo i elva så sätter jag dirket på 4an där det är en dokumentär om självaste: Britney Spierce, jag är inget fan av henne, men jag måste säga att hon verkar vara en jävligt intressant person, som antagligen har varit med om väldigt mycket., så vi får se vad hon har att erbjuda!

Ikväll har jag inte gjort mycket, bara tillbringat lite tid framför tvn kollandes på Stjärnor på is, tycker inte att det är kul att kolla på men Berg och Gynning är ena sköna brudar! Var ju också tvungen att spendera lite tid med familjen. För er som inte vet så har Gynning en blogg, jag älskar den. Tycker inte alls att hon framstår som en "fd bb tjej, som har varit blond med stora tuttar, och framför allt, stor mun", nej hon skriver väldigt poetiskt på nåt sätt, jag gillar det iallafall. Tycker hon verkar vara så rolig och härlig, och är inte rädd för att skämma ut sig! Men jag vet inte =)

Nu börjar dokumentären, ska bli kul att se vad hon delar med sig av.
Brits Womanizer, den är grrryyyymmm tycker jag, kanske rätt lik hennes andra låtar, men jag gillar den ändå =) enjoy.

Kommentarer
Postat av: charlotte

men alla foton är inte wb, eller töntiga osv, vissa är bah bilder som jag vill visa ! ;)

2008-12-07 @ 15:20:34
URL: http://oseriosa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej! läste din kommentar på kenzas blogg, måste säga att du har såå jävla rätt, bara för att hon är känd så ska hon få allt först, sen att det va bara hennes förtjänst att tokio hotel är kända här, FEL! det är pga oss fans som vart med från början=) haha! så fjortisen kan ta sig nånstans^^

2008-12-07 @ 15:45:42
URL: http://kollibrin1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0