When you try your best but you don't succeed.

Dålig uppdatering idag igen, annars brukar jag ha så tråkigt att jag tycker det är så kul att blogga, men idag och igår så har jag varit ganska upptagen.

Idag började mellandags rean och såklart var jag och Agnes på plats, i Stinsen. hehe!
Jag fick ett presentkort på gina tricot av mormor och morfar i julklapp så 300 kronor gick åt till en skit snygg tröja. Köpte även ett par skor på Dinsko. Det var som en känga men med klack. Jag har skrivit om dom i ett tidigare inlägg, väldigt långt ner. Jag hade nästan gett upp hoppet på dom, men när vi sedan gick in på Dinsko och såg dom blev jag över lycklig, dock fanns de bara kvar i storlek 39 men, när man hittar "De" skorna. Du vet, de perfekta skorna som verkligen känns som du. Så kände jag. Och jag är super nöjd. Lägger upp bilder imorrn, och på mina julklappar som jag sa skulle komma upp idag. Men, det får bli imorrn. =)

Vi ska nog åka till nåt shopping ställe imorrn också, kanske får jag hem nåt mer ;) Man måste ju passa på nu när det är rea. Ses imorrn bloggen. Love

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hihi tack :)

2008-12-27 @ 00:43:51
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning :D



kramar <3

2008-12-27 @ 12:11:36
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0