Who am I ?

Känner inte mig själv längre, det är som att nån annan konstig lite läskig tjej har tagit sig in i min kropp. Men jag vet inte. Jag vet inget längre. Jag vet att jag har skrivit sånahär deprimerande inlägg förut men på ett sätt är det det som min blogg är till för. Att bara få skirva ut ens känslor när det inte finns nån annan att prata med.
Jag skrev inte igår men det var bara för att det inte hände nått intressant, jag skriver inte om min dag idag heller för jag tror inte att nån är intresserad. Men vi hörs väl nån gång i helgen om jag inte kollar på tv eller spelar tv spel.. Finns ju inget annat att göra här i livet.. Aja, vi hörs.. Kanske.. Nu äre SCRUBS som gäääller, äntligen nåt som förgyllar min fredags eftermiddag. Usch, jag fryser även fast jag har duntofflor, tjocktröja och mjuckisbyckor. Jag e konstig.. See u ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

ser att du också gillar th! (:

2008-12-05 @ 18:39:41
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är du så deppig?

2008-12-05 @ 18:45:46
Postat av: Åsa

Vill helst inte gå in på detaljer här i bloggen, eftersom att den är öppen och vem som helst kan se vad jag skriver, så därför skriver jag inte mer om det ;)

2008-12-05 @ 23:16:55
URL: http://reeadme.blogg.se/
Postat av: rebecka

Älskar tokio hotel?

Kollain bloggen! :)

2008-12-06 @ 12:04:32
URL: http://thsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej. Stackare<3<3!

2008-12-06 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0