Youhavenoideaabouthowifeel

Igår kväll var jag och mamma bänkade framför tvn hela kvällen, det var ju idol!!!
Röstade på Kevin såklart, som är så himla söt, glad och charmig! OCH HAN VANN! Blev överlycklig. Tror jag har fått en liten små crush på honom. Killen från Malta som kom till Sverige för ett år sedan. För kärleken! Och han pratar as gulligt!
Och hon Katblabla Kblalbla, vet inte ens vad hon heter, var med i eftersnacket! Vad tycker man om henne då? Ja du, det vet jag faktiskt inte. Har inte fått så bra intryck från henne.

Du kanske undrar varför jag sitter och bloggar nu, klockan är snart bara tio. Det är för att vid halv elva åker jag och min familj och lämnar över Bella till några nära vänner som ska passa henne, sedan åker vi till Arlanda för att bege oss mot USA! ... Haha, nej i wish! Vad dum jag var nu, nej, men vi ska åka och lämna Bella hos några nära vänner sedan ska vi åka till Södertälje (men det är ju minst lika ballt som USA, ellerhur? ;)) och så ska vi möta upp hela min släkt på mammas sida och gå på spa! Massage behandlingar och hela kittet! MEN, här kommer men:en, det är åldersgräns på 15 år, och jag då som är under 15 får inte någon massage behandling.. Buhu, dumma åldersgräns!
Men min moster fixade så att jag skulle få en manikyr. så det är jag skit glad för. =) naaaaaaajs!
Vi ska först äta lunch där och sedan tar behandlingarna hela dagen! Jag får sitta och tare lugnt i poolen hela tiden .. Haha!
Sedan på kvällen ska jag till Agnes där det nog är lite folk, inte helt säker på vilka, hon ska ha en till filmkväll och kolla på skräckisar! Den här gången blir det kanske Saw 2 och 3 (?). Förra såg vi ju 1:an och den var grrrryyyymmmttt bra. Ett hett tips till dig som inte har sett den. Nu måste jag dra, vi hörs kanske imorrn. puss! ♥


Kommentarer
Postat av: charlotte

tror mitt hjärta stannade när du bah '' sedan åker vi tll usa för att bege oss till USA'' hahaha, sötnos !

2008-12-13 @ 11:21:11
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!



Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!

Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!



Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!

(Frakten är gratis).



Kram & God Jul

2008-12-14 @ 19:33:31
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0