Yourimpossibletofind

Skit skön skoldag i dag =) Började nio med idrott då vi bara körde massa lekar och slutade klockan två med nån sorts trög film/repotage. Vid halv åtta åkte jag och mamma till Kista och kollade runt i olika butiker. Behövde kläder till imorrn och på lördag då jag ska på en BARMITSVA (?) =) Det blev tillslut en kjol som går upp till bysten (sjukt fin, i fell in love) med två rader knappar på. Från gina tricot, sedan fick jag en foundation från KICKS kommer inte ihåg vad den heter, men jag kan lägga in en bild och skriva om den var bra eller dålig.

Har så mycket jag vill skriva om men jag måste äta nåt nu. Har bara ätit nudlar idag mums!
Imorgon börjar jag 10 (!!!), yes, u heard me, 10! Så det blir väl lite städning och våran lärare lovade oss att vi skulle få se klart på "The day after tomorrow". Avslutning ca 2 då ska min bror och hans lilla band "uppträda" =) Haha jag kommer ba ställa mig upp bland alla människor och skrika: DET DÄR ÄR MIN BRORSA! HALLÅÅÅÅÅÅ!

Glad allra-sista-skol-dag-innan-lovet dag! Vi hörs imorrn sötnosar! ♥
Skulle hemskt gärna vilja lägga upp massa bilder, men eftersom att jag inte vet vart laddaren är till min kamera går inte det just nu.. =( Men jag letar förfullt. Pusssis

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt med avslutning, vad händer på lovet då? :)



Tack. Gör det, två proudkter som jag verkligen rekommenderar.

2008-12-18 @ 23:28:39
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0