A Push in the back and math.

Inget speciellt har händ under dagen, därför har det kännts onödigt att skriva nåt inlägg om bara .. inget!
Ingen ny design idag heller eftersom att jag inte har spenderat dagen vid datan. Jag får se om det kommer imorrn, om jag inte har fullt upp. Om planerna går som planerat så blir det antagligen inte så mycket bloggning i helgen. Imorgon ska jag iväg och köpa det som behövs tills på söndag, då vi har uppvisning på dansen. Och på lördag vet jag inte vad jag hittar på på dagen, ringer någon. På kvällen ska jag kanske hem till Amanda med några, ska snacka mer med henne om det imorrn. På söndag äre som sagt uppvisning, då är det genrep vid nio, därför får jag se om jag sover hos Amanda eller inte. Hoppas på det iaf, vi ska se på skräckisar =) Iallafall, jag vet inte om det blir så mycket sömn på natten isf, så då får jag sova mellan genrep och uppvisn. Smart idea. Now i got a plan. Bed time. Sleep tight!

Puss och godnatt, ska till min sköna säng snart och hoppas på lovely dreams. Som igår natt (eller säger man idagnatt?), iaf natten som var nyss. Säger bara en sak. Tokio Hotel konsert - bad cut - and - eyekontakt. Perfect. Kiss ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Min kväll har varit toppen! :D hur har din varit?

2008-11-27 @ 22:28:57
URL: http://missmarsian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0