An empty house is quiet like a mouse.

Är nu helt ensam hemma, Björn är med nåra kompisar. Har världens huvudvärk, och längtar efter middagen.
Få se nu, andledningen till att jag har huvudvärk är antagligen för att jag bara har ätit glass idag (klockan är 10 i 6) och jag har inte ens klivit utanför dörren idag. Det är inte bra, men allt detta har blivit en dålig vana. Gotta change. Bortsett från huvudvärken mår jag .. Bra tror jag! Ska gå ner till den mörka undervåningen nu och ta en ipren. Har satt på tvn häruppe och därnere bara för att jag inte vill känna mig ensam. Iofs kollar film på canal +, menmen.. =) Telefonen har jag i handen ifall det skulle hända nåt, hehe. Hoppas bara den inte ringer när jag är där nere, då det säkert kommer vara nån som ringer vars röst låter som att han har rökt för många cigaretter. "Hello Åsa, I can see you!"´.. Nej fy,har sett too many horror movies. För jag vet att mamma och pappas mobiler inte funkar (pappa glömde sin och mammas har inget batteri, glömde laddaren), och vem då skulle ringa till mig en dyster lördags kväll? Juste, min söta mormor skulle ringa ikväll och höra om det gick bra för mig och min 15 snart 16 åriga bror. Haha, vi är inte 5 längre, vi klarar oss ;) Fast, det är inte kväll nu, så om jag inte skriver ikväll har nån skum typ kidnappat mig och sedan gömt mig i hans källare 15 meter under marken. Spårlöst försvunnen. Nej nu ska jag sluta, hehe jag är onormal! Så ni vet =)

Är sugen på på varm choklad.
Im going to do hot chockolate, (uttala a långt, och te som d) hope it don't turn out too baaaad.
Finfint rim, höhöhö.. Vad tycker ni om rubriken då? Jag som rimmade där också. Haha =) Så tråkigt har jag att jag tar mig tid till att rimma. Aja, that's life ;) Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0