FUCK-THIS-SHIT

Jag hade nyss skrivit ett as bra och as långt inlägg men sedan när jag skulle publicera det så försvann allt, asså allvarligt! FAAAAAAAAAAAN säger jag bara. Har verkligen NAAAADA tålamod nu. I'am o-o-c. Out of control!  Nej nu har jag ingen större lust att blogga. Bara för det!
Skrev om att jag verkligen vill se Twilight men att det suger att det är 15års åldersgräns, och att Robert Pattinson är grymt het! Sedan skrev jag om vad som händer imorgon men det får jag ta ... imorgon! hehe..

Bestämde även en helt ny grej för min blogg. Tänkte nämligen att jag ska dela med mig av min otroligt blandade musik smak, kommer skriva som en liten motivering om varför jag tagit med just den låten. Kommer kanske inte hända i varje inlägg, men det kan dyka upp lite när som helt, så håll utkik! Och jag lovar, det kommer inte bli för mycket Tokio Hotel! hihi..

Börjar med denna låt!


Det här är en låt av The Killers, den heter Human och är grymt bra!
Första gången jag hörde den var på EMA där dom uppträdde och I fell in love!
Är helt besatt, och den är så.. Ja hur ska jag beskriva, den är så befriande. Jag vill bara hoppa upp och sjunga och dansa! I LOVE IT =) (ungefär så kommer det se ut, vad tycks?)

Kommentarer
Postat av: Agnes

åååh, jag älskar den låten! jag har den på skallen 24/7. nummer ett just nu, helt klart.

2008-11-20 @ 20:23:53
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0