Stupid computer

Min dator har blivit sjuuuuk!
Sen den fick ett jävla virus och vi var tvungna att radera typ ALLT på den så har den varit helt ... Ja jag vet inte vad, ljudet funkar inte, skärmen har gått sönder så nu har jag en minimal skärm (men det funkar iofs..), den är fett seg och paint har försvunnit! När man verkligen behöver paint så är det helt bort raderat! Då blir det ingen ny design förrns imorrn, då jag kanske kan byta dator. Varför vill den inte samarbeta?! Åh jag hatar dåliga datorer. hihi. Måste kalla hit data proffset! Min brorsa =)

Jag har lite skuldkänslor eftersom att jag inte alls känner nån smärta efter farfars död längre. Tidigare idag var jag väldigt ledsen, men sedan jag, mamma och Björn var påväg till Mc'donalds (Ja men vadå, vi var ju tvungna att trösta oss?) och då pratade vi lite om farfars död och liknande saker och helt plötsligt släppte allt. Jag insåg då att han faktiskt dog av ålder, och inte av nån sorts sjukdom. Vi ska ju vara glada över att han blev så gammal, och inte att han dog när han kanske var 80 eller nåt. Klart jag är ledsen, jag är inte helt psyco, men ni fattar. När man väl insett nåt så känns det som att allt släpper. Men jag kan fortfarande inte fatta att han är borta..  Hörde nyss en låt av Coldplay som piggade upp mig, och nu har desperate börjat! See u later, my friends =)♥

Ikväll valde jag en låt av Rufus Wainwright, den heter Hallelujah och det finns massa olika versioner av den. T.ex när Amanda Jensen från förra årets idol sjöng den, det var as grymt! Texten är ganska konstig tycker jag, men ändå säger den så mycket! Vet inte varför men låten och texten tilltalat mig, den var ju med i The OC, första gången var när det började brinna i det dära huset där Ryan hade bott, vet dock inte vem det var som sjöng då, men den andra gången var när Marissa dog, (usch det var så sorligt), och då var det Imogen Heap's version, den är också jätte bra! Låten betyder mycket för mig vilket fall, och jag hoppas att ni tycker samma. Ja, den är lite trög, men ändå.. Hugs

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallelujah kan muntra upp mig vid alla tillfällen ! :D

2008-11-27 @ 22:22:50
URL: http://missmarsian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0