Don't know

Min älskade lilla Johan åkte ut ur idol! =( buhuuu.. Precis när jag hade fäst mig vid honom. Och gud, när han satte sig ner och sjöng till den dära tjejen, fick jag upp världens lilla "film" i mitt huvud som spelades upp om och om igen på mig och Bill. Asså, tänk om det var på en konsert och så kollar han på en och sjunger. Fatta vad .. Ah jag vet inte. Förstår den dära tjejen, hon höll på att flippa ur, och hon kom nästan inte ihåg hennes eget namn. Hihih.. Nej jag tycker nu att Kevin borde vinna. Eller .. Kanske Robin ? hehe, svårt att bestämma mig. Alice, ja, hon är en bra sångerska, men jag tycker inte att hon borde vinna. Som många redan har sagt: Hon är kanske lite för "mesig/gullig" .. Men jag vet inte, det finns ingen andledning till att titta på Idol nu när varken Lars eller Johan är kvar.
Men det var nog inte sista gången vi fick se Johan Palm, hoppas jag.. =)
Ska görrraa mig iorning nu och sedan slaaaggaa, är så hiimlans trött. Puss på er sötnosar.

Lägger in en video på Johan Palm när han sjöng Coldplays låt Viva La Vida, en av deras bästa låtar!
Tyckte det blev en bra konbination, en bra sångare och en bra låt. Peeerrrrfenition =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0