EMA - Tokio Hotel!

DOM VAAAAAAAAANN!!!! Headliner. Jag vart skit glad, satt och pratade med telefon med Agnes hela tiden, och både jag och Agnes skrek as högt när dom avslöjade vem som vann. Hihi.. Rick Astley vann Best Act Ever, det var Perez Hilton som presenterade vinnarna, och jag förstår mig inte på honom. Fattade inte ett dugg om vad han sa, och jag tycker han är lite smått wierd.. Höhö, hörde honom bara säga "The boys from Germany" och Rick Astley. Så, TH kom iallafall 2 eller 3 =) Är jätte stolt över mina bebisar. haha! Bills tacktal var somvanligt jättejättefint och man blev ju nästan tårögd! Dom är bara så snygga. (Var tvungen att få ur mig lite ego talk åt dom!) Även fast dom inte vann Best Act Ever så vann dom i mitt hjärta..

Coldplay vann inte nån gång, men för mig så vann dom stort i alla kategorier dom var med i, dom kom 2 eller 3 i nån. Pink vann iallafall ett pris och det är ju jätte bra! Slut babblat om det, jag är jätte glad för deras (TH, Coldplay, Pink) skull hihi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0