Fredaaag!

Nu är det äntligen fredag, sitter med Charlotte och Amanda och kollar på tv hemma hos mig. Vi skulle sjunga singstar men det krånglade lite så det blev inget.. hihi!
Emma var nyss här men hon gick hem för ett tag sen, hon skulle hem och sedan på träning.
Halv sju ska jag dra till Agnes och det kommer nog vara lite människor där, exakt vilka vet jag inte än, bara Julia och antagligen Grecia! Vi ska äta middag och sedan efter ett tag inpå kvällen ska vi kolla på skräckfilm! Wihooooo, lika taggad varje gång. Jag och Julia ska sova hos Agnes så där kommer jag att vakna upp imorgon bitti. Det kommer inte bli så mycket uppdatering nu i helgen tror jag. Ikväll är det ju fullt upp, imorgon ska nog jag och mamma in till stan och kolla in det där stället i Gamla stan där jag kanske ska pierca mig. Vet inte om Agnes och Julia följer med. Om det inte blir som planerat så kanske jag drar in till stan med Charlotte och Emma!
Har faktiskt ingen aning om vad som egentligen händer imorrn. På söndag är inget planerat, om jag inte har nått att göra går jag nog en lång promenad med Bella och sedan kollar på tv hela dagen. Söndag is the tv day, u know ;)

Nu ska jag återgå till Amanda och Charlotte som ligger och kollar på deras muskulösa (?) magar, hihi! 
Vi hörs kanske imorrn, eller iövermorgon! Jag vet inte =) Hejdå bloggen, puss och kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0