Fredag

Känner mig så ensam.. Jag passar inte in, jag vill inte passa in. Jag är annorlunda. Jag vill iallafall bli annorlunda. Jag tycker om annorlunda.

Igår morse var jag tvungen, på min sovmorgon-dag, att vara i skolan halv åtta, jag började tio i nio, men det var bara för att jag skulle testa nån sånhär Robomemo grej för koncentrationen och minnet. Jag har inget fel på mitt minne men min koncentration suger. Därför funderar jag om jag ska göra det eller inte. Om jag ska göra det ska jag få nån sorts belöning, jag försöker att övertala mamma och pappa att jag ska få pierca mig i läppen (över munnen), det går väl sisådär, mamma har sagt strängt nej,men jag vet att hon kommer att ge sig, jag vet det! mohaha. Jag ger mig iallafall inte.. Jag ska iallafall pierca ögonbrynet och naveln, när jag har tillräckligt mycket pengar såklart. Men mamma och pappa vill inte att jag ska pierca mig nånstans i munnen. Aja.. =)

Idag på SOn hade vi förbered av debatt/diskussion. Älskar att disskutera och argumentera. Jag och Dalia ska argumentera EMOT abort, och Charlotte och Madde ska argumentera FÖR abort. Våran SO lärare valde iofs åt oss om vi skulle vara emot eller för, och det blev som det blev, men jag är nöjd med emot! Jag och Dalia ska krossa dom, that's for sure. Inget annat kul i skolan har hänt, bara det tråkiga vanliga. Nu har det plötsligt blivit as jobbigt att gå till skolan, både för att det är massa skoljobb och att man måste tänka (låter som värsta blondinen) men även för blablabla.. Min musik är räddningen. Allt jag kan säga. Det var allt för idag, vi hörs mer ikväll. Jag ska träffa lilla Agnes-Pagnes.

Kommentarer
Postat av: madeleine

HAHAHA,VI KOMMER VINNA ! XD<3

2008-11-10 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0