Is bedtime a crime ?

Nu är jag tillbaka igen, levande! Hrm .. I'm strange. Jag har väl typ nån sorts förföljningsmani pågång tror jag.
Har en clinique kräm i ansiktet nu medans jag borstar tänderna, och bloggar! 3 grejer på samma gång, smidigt Åsa ;) Fast krämen behöver man ju inte anstränga sig med, den bara sitter där, och jag tar ju pauser med borstningen när jag bloggar. Det jobbiga är att försöka hålla tandkrämen på plats i munnen så den inte rinner ut. Brukar ibland prata med mig själv. haha! Oj, nu låter jag som värsta psycot, men ibland skrattar jag åt mig sjäkv när jag gör nåt, eller snarare med mig själv, och jag brukar ge mig själv komplimanger osv, haha. Brukar även prata oavbrutet när jag kollar på film, med eller utan sällskap. Liksom "Gå inte in där!", "Åh, det måste bli dom två", eller om det är nån jag känner igen i en film, från en annan film så måste jag berätta om den skådespelaren, om att han kanske är jätte snygg, att hon var tillsammans med han, eller så måste jag berätta om hela den dära andra filmen som skådespelaren var med i. Det är jobbigt, men det är tvång. Känns annars som att nåt trycker på bak i huvudet, och att det liksom måste komma ut det jag ska säga, annars kan jag inte sluta tänka på det! Men nog om det, hur har eran kväll varit? Bra hoppas jag.

Vi kanske hörs imorrn, det är osäkert! Måste upp innan åtta, för halv nio kommer Agnes och hämtar upp mig sedan ska vi till dansen då det är genrep =) Godnatt. Tänkte gå och lägga mig nu, ganska tidigt för att vara mig men så är det hih ♥

Kommentarer
Postat av: bavi

nemen äre inte gillbotjejerna som går i sjuan? hehe

btw var gärna med och tävla om ett jättefint peacearmband i min blogg ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0