Lördag

Ännu en dag i mitt tråkiga, meningslösa liv.
Jahapp, vad har man gjort idag då?, dagen började väl med att jag gick upp vid halv elva skulle jag gissa, då jag fick en spontan känsla av att jag var sugen på te, när jag satte på plattan och väntade ett tag skulle jag känna om den var varm, så jag satte dit tre av mina fingrar på högerhanden och kände. Jajamensan, visst var den varm måntro, det gjorte ont som in i helvete och jag rusade mot vattenkranen för att kyla ner mina fingrar, då jag råkade sätta på kranen på varmt vatten, så det gjorde ännu ondare. Men jag fick mitt te tillslut, tack och lov. Nu har jag satt på bandage så därför är det väldigt svårt att skriva på datan. Har annars bara kollat på Scrubs, nu är det Dirty Sexy Money maraton som jag tittar på. Entertaining.. Ikväll sätter jag väl på The OC, saknar det enormt faktiskt.. Var liksom vän med "det"!

Igår kväll gick jag och Agnes ner till Rotebro kyrkan där min brorsa skulle spela med sitt band, även Agnes kompis skulle spela med sitt band, och det var många ungdomar där som jag kände igen. Jag vet, Rotebro kyrkan, väldigt  storslaget, men hey, man måste ju börja någonstans. Det var flera band som spelade från rock, ballader till hiphop. Det var kul, men vid kvart över åtta ville Agnes hem för hon var tvungen att göra skolarbete, även fast jag ville stanna (hihi) så följde jag Agnes hem och sedan drog jag mig vidare hem till mig för att titta på tv. Min fredags kväll var det, altid samma.. Tråkigt att jag faktiskt är 13 år och har lika tråkigt på helgerna som för 3 år sen. Men man får nöja sig med det man får. Jag har fått det här livet, det kan jag inte ändra på det, ända jag kan göra är att .. Jag vet inte vad jag kan göra..

My tears have run out, theres nothing left anymore..


You are the only one who can save me right now. So please?

(Btw, jag har fått ett par av mina beställda glasögon, dom liknar ett par wayfaires faktiskt, me like! det andra paret kommer nån gång nästa vecka. Smart girl, here i come)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0