Måndag

Skolan var trist som vanligt. Lärde mig inget nytt, som vanligt igen! höhöh
Kom hem för ett tag sen, har bara kollat på tv och suttit vid datan, en vanlig eftermiddag antar jag?
Åt middag nyss, jag åt kidney bönor med nån sås och majs, inte så värst gott, såsen förstörde allt!
Jag har ju blivit vegetarian, trodde inte det skulle gå bra alls, men jag var iofs villig att offra det för dom stackars djuren, men det har gått jätte bra, har ätit sjukt goda "kött-liknande" saker, fast det är vegetariskt! Fast nu har mamma och pappa sagt att det börjar bli dyrt att köpa 'vegetarisksnabbmat' så jag måste lära mig göra egen mat. Okej, vi får se hur det går med det. Ska ta reda på lite goda recept som man kan göra =) hihi..

Jag har tänkt på en sak, jag har blivit värsta rebellen i min släkt! Asså, min släkt är rätt "fin" av sig, t.ex när min kusin hade satt i en fejk piercing i läppen och mormor såg det började hon gråta.. Såklart sa min kusin att det var fejk och mormor kunde pusta ut, men ni förstår vad jag menar! Hur kommer hon reagera när jag, som är yngst av alla kusiner, kommer pierca mig? Herregud.. Men jag är nästan lite spänd på hur hon kommer reagera. mamma har sagt att jag inte ska bry mig och vad mormor och morfar kommer att säga, men hur ska jag undgå det. Dom är ju min mormor och morfar, klart jag bryr mig om vad dom säger, men jag ska pierca mig ändå, ingen tvekan! =)

• Färgat mitt hår intill svart,

• Blivit vegetarian,

• Ska pierca mig,

• Lyssnar på helt annan musik än innan.

Big change, but i like my new me!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kan du inte lägga in flera bilder? :)

2008-11-03 @ 18:59:01
Postat av: Åsa

Jo, men min webb camera är konstig, men jag ska bättra mig för jag har en bra kamera =)

2008-11-03 @ 20:41:27
URL: http://reeadme.blogg.se/
Postat av: Cornelia

SV: tack så jätte mycket!



coolt med percing, vart?hugs

2008-11-04 @ 21:04:45
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Ying Chen

oha samma här, förutom att jag fortfarande älskar kött

2008-11-04 @ 21:44:21
URL: http://evvying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0