Onsdag

Idag är det somsagt onsdag, imorse kände jag mig inte alls så pigg pga sömnlöshet. Så, jag stannade hemma idag, vilket jag gjorde i måndags också. Jag tror att alla behöver en "day-off" från skolan ibland, den tär verkligen på ens krafter..  Men nu är jag utvilad och ready for some hard work! Bara det är att jag gick upp klockan tio - elva, så jag är orolig över att jag inte kommer kunna somna inatt! Och jag hatar när man inte kan somna. Det är så jobbigt!

Jag kommer ihåg när jag var liten då jag aldrig ville att det skulle bli natt. Jag var ärligt talat rädd för natten, den var så mörk och påminnde mig om döden. När jag var liten fick jag alltid ont i magen varje kväll, hel konstigt, det fanns egentligen ingen andledning till det, men det "kom" bara när jag tänkte på döden, ensamhet osv.. Det gick så långt att jag fick åka in på sjukhus, vi besökte flera läkare och alla sa olika saker, och inget av dom var sannolika. Men nu är det mycket bättre, visst får jag ont i magen ibland men det går över bara jag sätter på nåt roligt på tvn eller tänker på nåt kul!
Jag kommer också ihåg att jag inte ville somna för jag alltid drömde mardrömmar. Det var riktigt jobbigt! hehe =)

Men tillbaka till min dag! Jag har legat och kollat på the oc avsnitt hela eftermiddagen och sovit. naaajjjjjssss!
Dansen är inställd pga att våran danslärare/tränare Sandra är sjuk! Fuuuck, jag som var så taggad. Aja, bänkar mig framför tvn ikväll eftersom att det är massa bra! =) Så vi hörs imorrn då jag faktiskt måste gå till skolan. Pussis och Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0